Ain Syakirah Kadir
Follow Dashboard
Esok Raya
Tuesday, August 6, 2013 | 5:09 PM | 0 Panda's





heyy , Assalamualaikum :)
eh ehh , esok raya lahh 
aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin kepada semua umat islam yg dikenali mahupun tidak .
Especially kepada family aku , kawan2 aku , kelas 2 Saodah :)
heeeee


 


aku nk minta maaf kat korang kalau ade TERmengumpat korang , TERmarah korang , TERsakitkan hati korang dan semua jenis TER TER tu , hahaa .
Aku memang banyak buat salah kat korang
Forgive Me ? Pleasee ..
Halal kan makan minum aku eh :')
tau tau tauu :)
Aku Sayang Korang <3
iHope our friendship will not be separated and remained till Jannah :') InsyaAllah

Malam tadi LAST solat terawih, pagi tadi LAST untuk sahur, siang nanti LAST untuk puasa dan maghrib nanti LAST untuk berbuka. Ya Allah, Harap Ramadhan nie bukan LAST untuk kita semua :'(

Semoga kita dapat bertemu lagi pada bulan Ramadhan yang akan datang :)


p/s : makan beringat sikit , kang ade yg sakit perut la ape lahh :)

byebye , Assalamualaikum
semoga raya tahun ni menjadi lebih meriah :D


Live Laugh LoveLive Laugh Love








Old things New things